Про мене
Для мене "вчитель" - не професія, не суспільне положення, не
хобі, не робота... Для мене "вчитель" - це життя, сенс мого життя. Я
не працюю вчителем, я живу вчителем. Мені подобається бути вчителем.
Сайт створено допомагати колегам,батькам та діткам,
ділитися цікавими матеріалами і просто створювати гарний настрій всім
відвідувачам!
Він систематично доповнюється
новими роботами.
Буду рада, якщо ви знайдете для себе
корисну інформацію або потрібний матеріал.
Із задоволенням буду чекати відгуків в гостьовій книзі.
Хочу знайти нових друзів .
Візьму до уваги Ваші зауваження і
побажання.
Пріоритетні напрями діяльності класного
керівника
·
Перебудова змісту виховання, ключовими поняттями якого є людяність,
милосердя, доброта, чесність, порядність.
·
Виразна роль загальнолюдських цінностей та загальнолюдської моралі.
·
Гуманізація відносин, цілісність виховного процесу.
·
Вивчення учнів, учнівських колективів та об’єднань.
·
Організація виховання та згуртування учнівських колективів.
·
Організаційно-педагогічна діяльність щодо забезпечення життєдіяльності
класного колективу.
·
Розвиток особистості, її творчого потенціалу.
·
Робота з батьками, індивідуальний вплив.
Зміст
роботи класного керівника
·
Вивчення учнів.
·
Об’єднання учнів у колектив.
·
Співпраця з дитячими та молодіжними організаціями.
·
Робота з батьками та громадськістю.
·
Співпраця з культурно-освітніми та позакласними
установами.
·
Співпраця із шкільним психологом.
·
Організація виховної діяльності: пізнавальної, трудової,
художньо-естетичної, суспільно-гуманітарної, фізкультурно-оздоровчої,
ціннісно-орієнтовної.
·
Індивідуальна робота з
учнями.
·
Побудова системи виховної роботи в класі.
·
Співпраця з вчителями-предметниками щодо дотримання єдиних
педагогічних вимог у класі.
Циклограма
роботи класного керівника
Щоденно:
·
з’ясовувати причини відсутності учнів на заняттях, фіксувати пропуски у
класному журналі;
·
проводити бесіди з учнями, які запізнюються на уроки;
·
проводити індивідуальну роботу з учнями;
·
контролювати зовнішній вигляд учнів;
·
контролювати харчування.
Щотижня:
·
організовувати чергування по класу;
·
проводити класні години;
·
перевіряти щоденники;
·
проводити заходи у класі за планом роботи;
·
працювати з активом класу, організовувати діяльність органів учнівського
самоврядування;
·
контролювати виконання доручень;
·
організовувати прибирання закріпленої території пришкільної ділянки;
·
працювати з батьками;
·
працювати з вчителями, що викладають у класі;
·
проводити зустрічі зі шкільним лікарем за довідками про хворобу учнів.
Щомісяця:
·
проводити класні збори;
·
проводити бесіди з безпеки життєдіяльності;
·
відвідувати уроки вчителів-предметників у своєму класі;
·
тестувати (анкетувати) учнів з метою вивчення індивідуальних особливостей
учнів та аналізу розвитку учнівського колективу;
·
контролювати стан підручників;
·
зустрічатися з батьківським активом;
·
відвідувати учнів удома.
Один
раз за семестр:
·
оформляти класний журнал за підсумками семестру, складати звіт;
·
заповнювати табелі успішності;
·
проводити батьківські збори;
·
брати участь у роботі семінарів, МО класних керівників;
·
аналізувати виконання плану роботи, коректувати план виховної роботи;
·
складати план роботи на канікули.
Один
раз на рік:
·
аналізувати план виховної роботи за попередній навчальний рік та складати
план на наступний навчальний рік;
·
проводити відкритий виховний захід;
·
оформляти особові справи учнів;
·
оформляти статистичні відомості про клас (на 5 вересня);
·
працювати з підручниками (здавати, перевіряти, видавати);
·
писати характеристики (за необхідністю).
Комментариев нет:
Отправить комментарий