среда, 26 октября 2016 г.

Контрольна робота з природознавства - Повітря

1. Де знаходиться повітря?
а) В усіх порожнинах;
б) у грунті;
в) у воді;
г) у космосі.
2. Підкресли зайві слова.
Повітря має властивість рухатись, нагріватись, охолоджуватись, воно прозоре;
 має запах, колір, смак.
3. Повітря:
а) не пропускає сонячне повітря.;
б) погано  пропускає сонячне повітря; 
в) добре пропускає сонячне повітря.
4. Повітря потрібне людині, тваринам і рослинам,  щоб:
а) дихати;          б) думати;         в) рухатись.
5. Тепле повітря:
а) опускається вниз;             
б) піднімається вгору.

2 варіант
1. Повітря – це:  
а) тверде тіло;      
б) рідке тіло;        
в) газоподібне тіло.
2. Встав пропущені слова.
Усім живим організмам для дихання  потрібне   ___________. Під час
дихання вони  погли­нають ___________, а виділяють____________ .       
3. Властивості повітря:                         
а) прозоре, безбарвне, не має запаху;
б) непрозоре, безбарвне, не має запаху; 
в) прозоре, безбарвне,  має запах.
4. Тепле повітря:          
а) легше, ніж холодне;  
б) таке саме, як холодне; 
в) важче, ніж холодне.
5. Живі організми живуть у:
а) найбагатшому на тепло шарі атмосфери;
б) найбагатшому на кисень шарі атмосфери;
в) найбагатшому на світло шарі атмосфери.

І варіант
1. Яке значення в природі має кисень?
2. Звідки в повітря потрапляє вуглекислий газ?
а) З рослин;
б) з людського організму;
в) з ґрунту.
3. Повітря – це :
а) тверде;    
б) рідке;  
в) газоподібне тіло.
4. Як у повітря потрапляє водяна пара?
Виберіть правильні відповіді.
а) Під час дихання тварин і людей,
б) виділяється  листям рослин,
в) з океанів, морів, річок;
г) під час опадів;
ґ) внаслідок випаровування з водойм, ґрунту4
д) в атмосфери.
5. Як люди дбають про чистоту повітря?
а) Спалюють опале листя;
б) насаджують дерева, куші, трав'янисті рослини:
в) будують повітроочисні споруди.

2 варіант
1.Які  речовини забруднюють повітря?
а) Водяна пара; б) пил, сажа, дим.
2. Як у повітря потрапляє кисень?
а) З рослин;
б) з людського організму;
в) з ґрунту
3. Найбільше у повітрі:
а) вуглекислого газу;       б) кисню;       в) азоту.
4. Кисень:
а) не розчиняється у воді;
б) розчиняється у воді.
5. Звідки в повітрі беруться шкідливі речовини?
Виберіть правильні відповіді.
а) З рослин;
б) промислових  відходів, відпрацьованих газів,
в)  аварій на хімічних заводах, атомних станціях;
г) із забруднених водойм.

7. Властивості води-рідини. Вода-розчинник
І варіант
1. Що становить більшу частину поверхні Землі?
а) Суша;             б) сіль;               в) вода;                г) повітря.
2. Вода у твердому стані --це:
а) водяна пара;     
б) сніг;                                
в) дощ.
3. Вода має такі властивості:
а)  текуча, має запах, не має власної форми, прозора, безбарвна;
б) текуча, без запаху, не має власної форми, прозора, безбарвна;
в)  текуча, без запаху, не має власної форми, непрозора, безбарвна.
4. Яку особливу властивість має вода при замер­занні?
а) починає стискатися;
б) починає розширюватись.
5. Що відбувається з  водою, коли вона проходить крізь товщу землі?
а) Нагрівається; 6) охолоджується; в) очищається; г) забруднюється.
6. Речовини, які розчиняються у воді, називаються:
а) розчинниками;
б) розчином;
в) розчинними у воді.

2 варіант
1. Де на Землі зустрічається  вода? Підкресли правильну відповідь.
У ґрунті, у рослинах, у повітрі, в камінцях, у тваринах, у торфі, в нафті, в людині.
2 Вода у рідкому стані - це:
а) водяна пара;     
б) іній;                                 
в) туман;
3. Вода у природі перебуває у станах:
а) твердому, рідкому, газоподібному;
б) міцному, рідкому, газоподібному;
в) ) твердому, рідкому, легкому.
4. Вибери правильні відповіді. Природні розчини – це:
а) оцет;                   б) вода у водоймах;        в) мінеральні джерела;   
г) сік;                      ґ) сік рослин;                   д) чай;           е) кров.
5. Які речовини можуть розчинятися у воді?
а) Тверді, рідкі та газоподібні;
б) тільки тверді;
в) тільки рідкі.
6. Яка речовина є розчинною?
а) Пісок;  
б) марганцівка;   
в)  крохмаль.



1 комментарий:

  1. Дуже змістовно і цікаво поданий матеріал. Користувалась як мама третьокласника.

    ОтветитьУдалить