вторник, 25 октября 2016 г.


Про мене



Для мене "вчитель" - не професія, не суспільне положення, не хобі, не робота... Для мене "вчитель" - це життя, сенс мого життя. Я не працюю вчителем, я живу вчителем. Мені подобається бути вчителем.
Сайт створено допомагати колегам,батькам та діткам, ділитися цікавими матеріалами і просто створювати гарний настрій всім відвідувачам! 
    Він систематично доповнюється  новими роботами.
   Буду рада, якщо ви знайдете для себе корисну інформацію або потрібний матеріал.
   Із задоволенням буду чекати відгуків в гостьовій книзі. Хочу знайти нових друзів .
   Візьму до уваги Ваші зауваження і побажання.    


Пріоритетні напрями діяльності класного керівника


·         Перебудова змісту виховання, ключовими поняттями якого є людяність, милосердя, добро­та, чесність, порядність.
·         Виразна роль загальнолюдських цінностей та загальнолюдської моралі.
·         Гуманізація відносин, цілісність виховного процесу.
·         Вивчення учнів, учнівських ко­лективів та об’єднань.
·         Організація виховання та згурту­вання учнівських колективів.
·         Організаційно-педагогічна діяль­ність щодо забезпечення життє­діяльності класного колективу.
·         Розвиток особистості, її творчого потенціалу.
·         Робота з батьками, індивідуальний вплив.


 Зміст роботи класного керівника
·            Вивчення учнів.
·            Об’єднання учнів у колектив.
·            Співпраця з дитячими та моло­діжними організаціями.
·            Робота з батьками та громадські­стю.
·            Співпраця з культурно-освітніми  та позакласними установами.    
·            Співпраця із шкільним психологом.
·            Організація виховної діяльності: пізнавальної, трудової, художньо-естетичної, суспільно-гуманітарної, фізкультурно-оздоровчої, ціннісно-орієнтовної.  
·            Індивідуальна робота з учнями.        
·            Побудова системи виховної роботи в класі.
·            Співпраця з вчителями-предметниками щодо дотримання єдиних педагогічних вимог у класі.
Циклограма роботи класного керівника
Щоденно:
·         з’ясовувати причини відсутності учнів на заняттях, фіксувати пропуски у класному журналі;
·         проводити бесіди з учнями, які запізнюються на уроки;
·         проводити індивідуальну роботу з учнями;
·         контролювати зовнішній вигляд учнів;
·         контролювати харчування.
 Щотижня:
·         організовувати чергування по класу;
·         проводити класні години;
·         перевіряти щоденники;
·         проводити заходи у класі за планом роботи;
·         працювати з активом класу, організовувати діяльність органів учнівського самоврядування;
·         контролювати виконання доручень;
·         організовувати прибирання закріпленої території пришкільної ділянки;
·         працювати з батьками;
·         працювати з вчителями, що викладають у класі;
·         проводити зустрічі зі шкільним лікарем за довідками про хворобу учнів.
 Щомісяця:
·         проводити класні збори;
·         проводити бесіди з безпеки життєдіяльності;
·         відвідувати уроки вчителів-предметників у своєму класі;
·         тестувати (анкетувати) учнів з метою вивчення індивідуальних особливостей учнів та аналізу розвитку учнівського колективу;
·         контролювати стан підручників;
·         зустрічатися з батьківським активом;
·         відвідувати учнів удома.
 Один раз за семестр:
·         оформляти класний журнал за підсумками семестру, складати звіт;
·         заповнювати табелі успішності;
·         проводити батьківські збори;
·         брати участь у роботі семінарів, МО класних керівників;
·         аналізувати виконання плану роботи, коректувати план виховної роботи;
·         складати план роботи на канікули.
 Один раз на рік:
·         аналізувати план виховної роботи за попередній навчальний рік та складати план на наступний навчальний рік;
·         проводити відкритий виховний захід;
·         оформляти особові справи учнів;
·         оформляти статистичні відомості про клас (на 5 вересня);
·         працювати з підручниками (здавати, перевіряти, видавати);
·         писати характеристики (за необхідністю).




Комментариев нет:

Отправить комментарий