вторник, 1 ноября 2016 г.

Теми проектів 1 клас

Теми проектів
У даному розділі першокласникам пропонуються цікаві теми проектів для 1 класу школи для проведення разом з батьками та консультацією вчителя міні-дослідницьких робіт.
У списку представлені теми навчальних проектів 1 класу розподілені по розділам: Я і моя родина, природознавство, кімнатні рослини, город, квіти, тварини, птахи, риби та земноводні, комахи, математика, малювання.
Найбільш популярними серед учнів є теми міні-проектів у 1 класі з природознавства загальноосвітньої школи.
Дані теми дослідницьких робіт для 1 класу рекомендується обирати в залежності від інтересів дитини, її зацікавленості.

Теми міні-проектів для 1 класу


Де зародився футбол?
З історії дитячих обов'язків.
Звідки хліб на стіл прийшов?
Звідки береться шоколад
Історія виникнення звичайної ложки.
Класний кабінет моєї мрії.
Маленька історія про мою велику родину.
Мистецтво складання букетів.
Мій клас найдружніший
Навіщо потрібен людям сон?
Наш двір.
Наші родинні традиції.
Незвичайні професії
Одяг народів України
Свята нашої родини
Спорт у нашій родині.
Таємниця мого імені
Чаклунство фарб.
Чому подушка м'яка, а підлога тверда?
Я юна модельєр.
Яка зубна паста для нас краща. 

Природознавство

Теми проектів для 1 класу з природознавства:
А у нас ананас!
Життя зернятка пшениці у моєму горщику.
Звідки береться олія.
Калина під моїм вікном
Кульбаба - маленьке сонечко.
Мій улюблений фрукт апельсин.
Моя улюблена ягода - кавун.
Новорічна красуня
Подорож водяної крапельки.
Портрет суниці
Портрет яблуні
Про що розповідають сліди на снігу.
Чарівна красуня лісу (ялинка).
Що за ягода малина?
Ягода Кавун.

Кімнатні рослини


Теми міні-проектів для 1 класів про кімнатні рослини:
Зелене підвіконня у нашому класі.
Кактус - колючий друг
Мої зелені друзі.
Моя диво-квітка
Секрети "бабусиної герані".
Хто ти, кислий лимон?

Город

Теми дослідницьких робіт 1 клас:
Ах, картопля, картопля!
Ах, морквина, смакота!
Без вікон, без дверей повна світлиця людей.
Наш друг - лук порей
Раз горох, два горох.
Свято картоплі - Бульби
Сеньйор-помідор
Хто його роздягає, той сльози проливає.

Квіти


Теми навчальних проектів для 1 класу про квіти:
Квіти в саду і вдома
Квіти для будинку і душі.
Квітка Сонця
Подорож по царству кольорів. Пролісок.
Чому у бабусі на дачі найкрасивіші квіти.
Я мамі букет подарую.

Тварини

Теми проектів для 1 класу про тварин:
Ведмідь казковий і справжній.
Дивовижні кішки
Довгошия тварина під дивною назвою - жираф.
Допитливе звірятко - білка.
Кролики
Мій кіт
Мій пудель
Мій пухнастий ласкавий кіт Рудий.
Мій улюбленчик - морська свинка.
Мої загадкові кішки
Мої улюблені кролики
Наш улюблений зоопарк.
Про кішок
Пухнасті диваки
Світ собак
Хомячки-пуховички.
Хто такий слон?
Чи можна подружитися з конем?
Чий ніс кращий?
Чим живляться тварини
Чому у Хомки товсті щічки?

Птахи


Теми навчальних проектів для 1 класу про птахів:
Диво з яйця
Допоможемо зимуючим.
Ластівка - вісник добра і щастя.
Мій хвилястий друг
Мої улюблені пінгвіни.
Пернаті архітектори
Погодуйте птахів взимку!
Хто ж в гніздечку живе?
Хто такі птахи?
Чому взимку пташка стукає у вікно?
Що за птах горобець?

Риби та Земноводні

Жаба з душею царівни
Ловися, рибка, велика і маленька.
Мешканці прісних водойм
Мій акваріум
Мій подруга - черепаха.
Чому жаби зелені?
Чому у камбали очі на одній стороні.

Комахи


Теми проектів для 1 класу про комах:
Комахи. Які вони?
Медова братва
Мурашки і їх царство.
Ох вже ці комарі!
Про павуків
Пурхаючі квіти
Скільки точок у сонечка?
Хвала бджолі!
Хто така капустянка.
Чим цікаві павуки.

Математика

Теми проектів для 1 класу з математики:
Математичні розфарбовування для 1-го класу.
Моє улюблене число.
Мої чудові друзі - цифри.
Про число нуль
Як добре вміти рахувати!

Малювання

Теми творчих проектів для 1 класу з малювання:
Дитячі фантазії.
Колір і діти
Фарби в нашому житті.

Комментариев нет:

Отправить комментарий