вторник, 1 ноября 2016 г.

Тестові завдання та контрольні роботи

 з основ здоро"я 3 клас

Тестові завдання


Тихоставська неповна середня загальноосвітня школа








ТЕСТОВІ  ЗАВДАННЯ   ТА   КОНТРОЛЬНІ  РОБОТИ
ДЛЯ  3 КЛАСУ


                         Підготувала
Буднік Марина Євграфіївна































 ВСТУП

„Основи здоров`я” – окремий предмет, який вивчається  в загальноосвітніх  навчальних закладах. Його мета – збереження та зміцнення здоров`я кожного школяра. Головними завданнями предмета є набуття елементарних знань у галузі гігієни та здорового способу життя, виховання бережливого ставлення до свого здоров`я як найвищої соціальної цінності особистості, формування основ здорового способу життя та безпеки життєдіяльності, виховання морально – вольових і психологічних якостей особистості.
         Завдання, які запропоновані в цій збірці, допоможуть вчителю перевірити рівень знань учнів з предмета „Основи здоров`я”.
Питання побудовані у вигляді відкритих та закритих тестових завдань, різноманітні за змістом, тому будуть цікаві не тільки вчителям, а й учням та їхнім батькам, студентам – майбутнім педагогам.
   Збірка складається з 24 тестових завдань, 2 тематичних перевірок.
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
     1. ПОКАЗНИКИ ЗДОРОВ`Я
         2. ЗАВДЯКИ ЧОМУ ЛЮДИНА РУХАЄТЬСЯ. М`ЯЗИ ТА ЇХ ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ЗДОРОВ`Я.   
             ГРА „ЗАМРИ – ВІДІМРИ”               
        3. ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ
        4. ЗДОРОВЯ І ХАРЧУВАННЯ. ТРАДИЦІЇ ХАРЧУВАННЯ. ПРОФІЛАКТИКА ОТРУЄНЬ
        5. СВІТ МІКРОБІВ І ЗДОРОВ`Я
         6. ПРИРОДНІ ЧИННИКИ ЗДОРОВ`Я
        7.. ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ
        8. СІМ`Я І ЗДОРОВ`Я. ФУНКЦІЇ СІМ`Ї.                ОБОВ`ЯЗКИ ДІТЕЙ В СІМ`Ї.
         9. НАСТРІЙ І ЗДОРОВ`Я
        10. ТИМЧАСОВЕ ВИМКНЕННЯ ЕЛЕКТРИЧНОГО СВІТЛА. БЕЗПЕЧНА ЕЛЕКТРИКА
        11. НЕБЕЗПЕКА ВІД ВОГНЮ. ЩО ТАКЕ ЕВА
        1 2. БЕЗПЕКА В ШКОЛІ. ЩО ТАКЕ КОНФЛІКТ. БИТИСЯ ЧИ НЕ БИТИСЯ
         13. ДОРОГА З ОБМЕЖЕНОЮ ОГЛЯДОВІСТЮ. ДОРОГА ЗА НЕСПРИЯТЛИВИХ УМОВ
         14. ЗНАЙОМСТВО З ДОРОЖНІМИ ЗНАКАМИ. ЗАЛІЗНИЧНИЙ ПЕРЕХІД. ПРАВИЛА              
              БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ БІЛЯ НЬОГО
 15. ТИ – ПАСАЖИР. ПРАВИЛА БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІД ЧАС КОРИСТУВАННЯ ГРОМАДСЬКИМ ТРАНСПОРТОМ
         16. МЕТРО – ПІДЗЕМНИЙ ТРАНСПОРТ. ТИ НА ЕКСКУРСІЇ
          17. НЕБЕЗПЕЧНІ МІСЦЯ ДЛЯ РОЗВАГ. ПОЖЕЖОНЕБЕЗПЕЧНІ ПРЕДМЕТИ.          
               ВИБУХОНЕБЕЗПЕЧНІ ПРЕДМЕТИ
          18. НЕЗНАЙОМІ ЛЮДИ. ТОБІ ДОВІРИЛИ КЛЮЧІ
          19. ПРИРОДНІ ЛИХА: ГРОЗА, БУРЯ, ЗЕМЛЕТРУС, ПОВІНЬ
           20. СОНЦЕ І ВОДА. ПОХІД ДО ЛІСУ
           21. НЕ ДИКІ, АЛЕ НЕБЕЗПЕЧНІ. ВОНИ ПІДСТЕРІГАЮТЬ СКРІЗЬ
ТЕМАТИЧНІ  ПЕРЕВІРКИ
        1. Людина та її здоров`я. Фізичний компонент здоров. Цінуй життя і здоров`я.
       2. Безпека життя

ТЕСТ №1
ТЕМА: „ПОКАЗНИКИ ЗДОРОВ`Я”

1.   Найбільше щастя в житті – це ...
а) навчання;
б) здоров`я; *
в) гроші.

2. Коли людині легко вчитися?
а) Коли вона розумна;
б) Коли вона дисциплінована;
в) Коли вона здорова. *

3. У здорової людини...
а) гарний настрій; *
б) поганий настрій.

4. Здорова людина вміє...
а) чудово малювати;
б) високо стрибати;
в) керувати своїми діями. *

5. Якою буває здорова людина?
а) Зла й сердита;
б) Добра і справедлива; *

6. Напиши показники здоров`я, які ти знаєш:





ТЕСТ №2
ТЕМА: „ЗАВДЯКИ ЧОМУ ЛЮДИНА РУХАЄТЬСЯ. М`ЯЗИ ТА ЇХ ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ЗДОРОВ`Я. ГРА „ЗАМРИ – ВІДІМРИ”.

1.   Ми рухаємось завдяки...
а) кісткам;
б) м’язам; *
в) шкірі.

2. Щоб виконати роботу, необхідно докласти ...
а) зусилля; *
б) старання;
в) бажання.

3. Посильна робота – це...
а) важка робота;
б) легка робота;
в) робота по силі. *

4. Витривалість – це...
а) виконання навіть легкої роботи протягом довгого проміжку часу без стомлення; *
б) виконання важкої роботи за короткий проміжок часу без стомлення.

5. М’язову витривалість...
а) можна тренувати; *
б) не можна тренувати.

6. Напишіть назву гри, яка тренує м’язову витривалість.



ТЕСТ №3
ТЕМА: „ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ”

1.   Людина повинна вести ...
а) таке життя, яке їй подобається;
б) здоровий спосіб життя. *

2. Здоровий спосіб життя – це...
а) відпочинок;
б) чергування роботи і відпочинку. *

3. Здоровий спосіб життя – це...
а) фізкультура і спорт; *
б) малорухомий спосіб життя.

4. Працездатність – це...
а) здатність і можливість виконувати роботу; *
 б) бажання виконувати роботу.

5. Працю слід чергувати з ...
а) пасивним відпочинком;
б) активним відпочинком. *

6. Щоб бути здоровою, людина повинна...
а) триматися правильного розпорядку дня; *
б) виконувати свої бажання. 


ТЕСТ №4
ТЕМА: „ЗДОРОВЯ І ХАРЧУВАННЯ. ТРАДИЦІЇ ХАРЧУВАННЯ. ПРОФІЛАКТИКА ОТРУЄНЬ.”

1.   Поживні речовини надходять в організм людини...
а) через шкіру;
б) через повітря;
в) разом із їжею.*
2. Будівельним матеріалом організму є...
а) жири;
б) вуглеводи;
в) білки. *
3. Вуглеводи – це...
а) продовольчі склади на запаси пального;
б) речовини, потрібні для нормального росту організму;
в) основні виробники енергії. *
4. Вибирати їжу слід ...
а) за яскравістю пакета, в якому міститься продукт;
б) насичену штучними барвниками;
в) за якістю. *
5. Традиційною стравою української кухні є...
а) шашлик;
б) пельмені;
в) борщ. *
6. Щоб не отруїтися харчовими продуктами, треба..
а) їх довго зберігати;
б) готувати самому, а не купляти;
в) вживати тільки свіжими. *



                               ТЕСТ № 5
ТЕМА: „СВІТ МІКРОБІВ І ЗДОРОВ`Я”

1.   Мікроби – це...
а) корисні організми;
б) шкідливі організми;
в) шкідливі і корисні організми. *

2. Інфекційні хвороби спричиняють...
а) хворі люди;
б) мікроби; *
в) вони виникають самі по собі.

3. Захворіти інфекційною хворобою можна тоді, коли...
а) робиш собі щеплення;
б) добре харчуєшся і не втомлюєшся;
в) спілкуєшся з хворою людиною. *

4. Шлункові інфекції називають...
а) хворобами „брудних рук”; *
б) хворобами „чистих рук”;
в) „повітряними” хворобами.

5. Щоб не захворіти, необхідно...
а) мити сирі овочі і фрукти;
б) ні в якому разі їх не мити;
в) мити сирі овочі і фрукти та обливати їх окропом. *

6. Написати назви інфекційних хвороб, які знаєте.


                                                                                  
ТЕСТ №6
ТЕМА: „ПРИРОДНІ ЧИННИКИ ЗДОРОВ`Я.”

1.   Природні чинники здоров`я – це...
а) людина, тварина, рослина;
б) сонце, повітря, вода; *
в) місяць, зорі, грунт.
2. Під дією сонячних променів у людському організмі утворюється вітамін...
а) „А”;
б) „В”;
в) „Д”. *
3. Перебувати на сонці можна...
а) з 11 години до 17 години;
б) до 11 години і після 17 години; *
в) коли завгодно.
4. Загартовування повітрям називають...
а) водні ванни;
б) сонячні ванни;
в) повітряні ванни. *
5. Спати бажано при...
а) відкритій кватирці; *
б) закритій кватирці;
в) з протягами.
6. Про що йде мова?
„Нею милуються, нею миються, з неї готують їжу, її п’ють.”
а) Про воду. *
б) Про повітря.
в) Про сонце.
7. Під час турпоходу воду з водойм...
а) можна пити сирою;
б) необхідно кип’ятити; *
в) за бажанням того, хто буде пити.
8. Для загартовування воду спочатку беруть...
а) холодну, а потім температуру поступово підвищують; *
б) теплу, а потім температуру води поступово знижують;
в) теплу і температуру ніколи не змінюють.
9. Загартовування має бути...
а) якимось одним чинником здоров`я, на вибір того, хто загартовується;
б) двома чинниками здоров`я;
в) всіма трьома чинниками здоров`я. *
10. Напишіть види загартовування, які знаєте.





ТЕСТ№7
ТЕМА: „ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ”
(ПІДСУМКОВИЙ)

1.   Що означає термін „Активний відпочинок”?
а) Відпочинок біля телевізора.
б) Відпочинок за комп’ютером.
в) Відпочинок у спортзалі. *
2. Здорова їжа повинна бути...
а) одноманітна за складом;
б) різноманітна за складом; *
в) це не має значення.
3. Щоб попередити отруєння, потрібно...
а) їсти завжди своєчасно;
б) їсти тільки свіжі продукти; *
в) їсти все, що в красивій обгортці.
4. Мікроорганізми бувають...
а) корисні і шкідливі; *
б) тільки корисні;
в) тільки шкідливі.
5. Написати, які знаєте природні чинники здоров`я.
6. Написати назви лікарських рослин, які можна зустріти  в Україні.








ТЕСТ №8
ТЕМА: „ СІМ`Я І ЗДОРОВ`Я. ФУНКЦІЇ СІМ`Ї. ОБОВ`ЯЗКИ ДІТЕЙ В СІМ`Ї.”

1.   Сім`я – це..
а) люди, об’єднані спільною метою;
б) родичі, які проживають в одному помешканні; *
в) всі родичі, які є в людини.
2. Чи впливають стосунки в сім`ї на здоров`я її членів?
а) Так. *
б) Ні.
в) Не знаю.
3. Продовжити речення:
„Сім`я потрібна людині для того, ...”
4. Написати імена всіх членів своєї родини.
5. Продовжити речення:
„Я піклуюся про здоров`я своєї родини так: ..”
6. Написати свої обов’язки в сім`ї.



















Тематична перевірка знань з теми:
„Людина та її здоров`я. Фізичний компонент здоров. Цінуй життя і здоров`я.
1.    Щоб бути здоровою, людина повинна...
а) багато відпочивати;
б) багато працювати;
в) чергувати відпочинок з різними видами діяльності. *
2. Людина рухається завдяки...
а) м`язам; *
б) кісткам;
в) шкірі.
3. Для виконання фізичної  роботи необхідні...
а) бажання і увага;
б) зусилля і витривалість; *
в) старання і вихованість.
4. Будівельним матеріалом організму є...
а) білки; *
б) жири;
в) вуглеводи.
5. Щоб не отруїтися, треба...
а) вживати продукти в яскравій привабливій упаковці;
б) довго продукти зберігати;
в) вживати тільки свіжі продукти. *
6. Природними чинниками здоров`я є...
а) сонце, вода, повітря. *
б) людина, тварина, рослина.
в) Грунт, мікроби, вуглеводи.
7. Написати, що означає вислів „Здоровий спосіб життя”.
8. Написати назви лікарських рослин, які ростуть в Україні.
9. Написати, як пов`язані поняття „сім`я” і „здоров`я”.
10. Написати, чому людина повинна цінувати своє здоров`я.
     в) найголовніше – це свої вчинки.
5. Гарна увага та пам` ять...
а) дається людині з народження;
б) розвивається і удосконалюється протягом життя.
6. Які корисні звички є в тебе?
7. Які знаєте шкідливі звички?





ТЕСТ №9
ТЕМА: „НАСТРІЙ І ЗДОРОВ`Я”

1.    Якщо я буду поважати людей...
а) вони будуть вважати себе кращими за мене;
б) вони теж будуть до мене ставитись з повагою; *
в) вони будуть ображати мене.
2. Здорова людина...
а) спокійна і урівноважена; *
б) непосидюча і неуважна;
в) зла і сердита.
3. Кому необхідно поступатися місцем у транспорті?
4. Як зрозуміти вчинок іншої людини?
а) розпитати її про все;
б) уявити себе на її місці; *
в) найголовніше – це свої вчинки.
5. Гарна увага та пам` ять...
а) дається людині з народження;
б) розвивається і удосконалюється протягом життя. *
6. Які корисні звички є в тебе?
7. Які знаєте шкідливі звички?






















ТЕСТ №10
ТЕМА:”ТИМЧАСОВЕ ВИМКНЕННЯ ЕЛЕКТРИЧНОГО СВІТЛА. БЕЗПЕЧНА ЕЛЕКТРИКА
1.    Під час вимкнення електричного світла необхідно...
а) панікувати;
б) боятися темряви;
в) постояти на місці і не піддаватися паніці. *
2. Для того, щоб добре орієнтуватися у своїй домівці, треба...
а) потренуватися ходити по оселі із заплющеними очима самому;
б) потренуватися ходити із заплющеними очима по оселі у супроводі дорослої людини; *
в) нічого не треба для цього робити.
3. Якщо вимкнули світло, необхідно користуватися ...
а) будь – яким джерелом світла;
б) сірниками і свічками;
в) тільки ліхтариком. *
4. Користуватися гасовою лампою, сірниками та свічками можна ...
а) з дозволу дорослих;
б) з дозволу дорослих та тільки у їх присутності; *
в) завжди, коли заманеться.
5. Джерелом відкритого вогню є...
а) ліхтарик;
б) свічка; *
в) лампа електрична.
6. Чи можна залишати без нагляду увімкнені електроприлади?
а) Так.
б) Ніколи. *
в) Інколи.
7. Чи можна користуватися несправним електроприладом?
а) Якщо дуже треба, то можна;
б) Ніколи. *
в) Завжди.
8. Якщо порушити правила користування електроприладами, може статися...(дописати речення)
9. Чи можна вмикати в одну розетку декілька електроприладів?
а) Так.
б) Ніколи. *
в) Інколи.
10. Напишіть, що необхідно робити, якщо відчув запах диму, побачив іскри або полум’я?


ТЕСТ №11
ТЕМА:”НЕБЕЗПЕКА ВІД ВОГНЮ. ЩО ТАКЕ ЕВАКУАЦІЯ.”

1.    Чим вогонь корисний для людини?
а) Він може вчинити пожежу.
б) Він допомагає людині готувати гарячі страви.
в) Ним можна гратися.
2. Чи можна пустувати з вогнем?
а) Так.
б) Ніколи.
в) Інколи.
3. Що може бути причиною пожежі?
а) Іскри бенгальського вогню.
б) Одяг, що сушиться біля вимкнених електричних і газових приладів.
в) Ліхтарик.
4. Якщо загорілася невелика річ, необхідно...
а) підкинути її вгору;
б) кинути її на підлогу і затоптати ногами полум’я;
в) викинути її у вікно .
5. До кого в першу чергу треба звернутися за допомогою, якщо полум’я не можна подолати самому?
а) До пожежників.
б) До сусідів.
в) До друзів.
6. Який номер пожежної частини?
а) 01.
б) 02.
в) 03.
7. Щоб не отруїтися чадним газом, треба...
а) заховатися в шафу;
б) дихати через зволожений рушничок;
в) стояти на місці і нічого не робить.
8. Утікаючи з приміщення, яке горить, треба...
а) накритися з головою мокрим простирадлом чи рушником;
б) накритися сухим простирадлом або рушником;
в) нічим не накриватися.
9. Коли приїдуть пожежники...
а) роби все за їхнім наказом і нічого не бійся;
б) роби те, що вважаєш потрібним;
в) не виконуй їхні накази.
10. Напиши, що таке „Евакуація”.


ТЕСТ №12

ТЕМА:  БЕЗПЕКА В ШКОЛІ. ЩО ТАКЕ КОНФЛІКТ.
 БИТИСЯ ЧИ НЕ БИТИСЯ”

1.   На яких уроках потрібно виконувати правила для учнів?
 а) На читанні, математиці, українській мові.
б) На малюванні, трудовому навчанні, фізкультурі.
в) На всіх уроках і перервах. *
2. Що означає вислів „Безпечна поведінка”?
а) Поведінка, яка приводить до сумних наслідків.
б) Поведінка, яка допомагає спокійно жити, працювати, навчатись. *
3. Продовжіть речення: „ Я на перерві буду ...”
а) бешкетувати;
б) поводити себе чемно; *
в) робити те, що мені заманеться.
4. Чому можна отримати травму під час рухливих ігор чи спортивних змагань?
а) Бо не виконуєш правил техніки безпеки. *
б) Бо виконуєш правила поведінки.
в) Бо слухаєш у всьому учителя.
5. Конфлікт – це...
а) доброзичливе ставлення до оточуючих;
б) суперечка, яка може призвести до бійки. *
6. У разі виникнення конфлікту...
а) необхідно вступати в бійку, щоб довести свою правоту;
б) треба не вступати в бійку, бо може трапитися нещастя. *
7. Продовжити приказку: „Бійка до добра...”
а) доводить;
б) не доводить. *
8. Запиши, що необхідно робити, щоб уникнути конфлікту.
9. Запиши, які наслідки бійки можуть статися.






ТЕСТ№13

ТЕМА: „ДОРОГА З ОБМЕЖЕНОЮ ОГЛЯДОВІСТЮ. ДОРОГА ЗА НЕСПРИЯТЛИВИХ УМОВ”
                      
1.Пішоходи – це люди, які...
а) ходять пішки; *
б) їздять на особистому транспорті;
в) пересуваються на громадському транспорті.
2. При переході вулиці необхідно триматися...
а) ближче до повороту;
б) якомога далі від повороту. *
3. Переходити дорогу можна там, де вона...
а) добре проглядається з обох боків; *
б) добре проглядається хоча б з одного боку.
4. Чи можна виходити на проїзну частину дороги із-за перешкоди?
а) Так.
б)Ніколи. *
в) Інколи, якщо поспішаєш.
5. Що може бути перешкодою для гарної оглядовості дороги?
а) Людина.
б) Кучугура снігу. *
в) Валіза.
6. Якщо дорогу ти не можеш перейти сам, будеш...
а) повертатися додому;
б) попросиш про допомогу дорослих чи працівника міліції. *
7. Чому для пішоходів небезпечні місця виїздів машин з дворів?
а) Бо машина може з’явитися зненацька; *
б) Бо машина має дуже високу швидкість.
8. Коли транспортні засоби рухаються з увімкнутими фарами?
а) Тільки ввечері і вночі.
б) Тільки в умовах недостатньої видимості.
в) В умовах недостатньої видимості і в темну пору доби. *
9. Запиши, які несприятливі умови на дорозі ти знаєш.




ТЕСТ №14
ТЕМА: „ЗНАЙОМСТВО З ДОРОЖНІМИ ЗНАКАМИ. ЗАЛІЗНИЧНИЙ ПЕРЕХІД. ПРАВИЛА БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ БІЛЯ НЬОГО.”

1.   Вчитель демонструє дорожній знак .
а) Рух пішоходів дозволено.
б) Рух пішоходів заборонено. *
2. Вчитель демонструє дорожній знак.
а) Слизька дорога. *
б) Нерівна дорога.
в) Проїзд на автомобілі заборонено.
3. Вчитель демонструє дорожній знак.
а) Залізничний переїзд із шлагбаумом.
б) Залізничний переїзд без шлагбаума. *
в) Одноколійна залізниця.
4. Дорожні знаки потрібні для того, щоб...
а) було весело на дорозі;
б) люди не потрапили в біду;
в) попереджати про небезпеку на дорозі .*
5. Залізничний переїзд – це ...
а) перехрестя двох залізних доріг;
б) перехрестя звичайної дороги з залізною. *
6. Виходити на залізничний переїзд можна тоді, коли...
а) шлагбаум піднято; *
б) шлагбаум опущено.
7. Про небезпеку попереджає не тільки опущений шлагбаум, а й ...
    (Продовжити речення).
8. переходити залізничну колію можна тільки по пішохідних настилах та...(Продовжити речення).
9. На залізничних коліях...
а) не можна гратись; *
б) можна гратись, бо це дуже цікаво.
10. Чи можна обходити поїзд, що стоїть на залізничній станції?
а) Так.
б) Ні. *
11. Який колір на залізниці забороняє рух? (Напишіть).


ТЕСТ №15
ТЕМА: „ТИ – ПАСАЖИР. ПРАВИЛА БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІД ЧАС КОРИСТУВАННЯ ГРОМАДСЬКИМ ТРАНСПОРТОМ.”

1.   Пасажири – це люди, які...
а) керують різними видами транспорту;
б) використовують для пересування різні види транспорту під керуванням інших людей. *
2. Пасажирський транспорт називають...
а) громадським; *
б) громадянським.
3. Чекати пасажирський транспорт можна...
а) де зручно і подобається;
б) на тротуарі або посадковому майданчику. *
4. Якщо немає тротуару або посадкового майданчика, можна чекати...
а) на узбіччі дороги; *
б) на дорозі;
в) де тобі зручніше
. 5. Не можна підходити до краю проїзної частини дороги тому, що...
(Продовжити речення)
6. Кого треба пропускати вперед під час посадки в транспорт? (Напиши)
7. Посадка і висадка з транспорту дозволяється лише після...(Продовжити)
8. Напиши правила – заборони для пасажира.
9. Автобус і тролейбус будеш обходити... (Продовжити)
10. Трамвай будеш обходити...(Продовжити)
11. Напиши правила поведінки в салоні громадського транспорту
.





ТЕСТ №16
ТЕМА: „МЕТРО – ПІДЗЕМНИЙ ТРАНСПОРТ. ТИ НА ЕКСКУРСІЇ”
1.   Метро – це...
а) надземний транспорт;
б) автотранспорт;
в) підземний транспорт. *

2. Коли заходиш до станції метро необхідно...
а) відпускати двері, щоб вони вільно рухалися;
б) притримувати двері. *

3. Рухомі східці називаються...
а) екскаватор;
б) ескалатор. *

4. На ескалаторі треба...
а) ні в якому разі не триматися за поручень;
б) завжди триматися за поручень. *

5. Чи можна бігти по східцях?
а) Так.
б) Ні. *

6. Чому не можна сідати на східці?
а) Це некультурно.
б) Одяг може застрягнути між ними. *

7. Чекати поїзда треба...
а) на краю платформи;
б) за обмежувальною лінією. *

8. Якщо впустив щось на рейки, треба...
а) швидше стрибнути вниз і дістати, поки немає поїзда;
б) завжди просити про допомогу чергового по станції. *

9. Напишіть, яких правил необхідно дотримуватися, щоб почуватися на екскурсії безпечно і спокійно?



ТЕСТ №17
ТЕМА: „НЕБЕЗПЕЧНІ МІСЦЯ ДЛЯ РОЗВАГ. ПОЖЕЖОНЕБЕЗПЕЧНІ ПРЕДМЕТИ. ВИБУХОНЕБЕЗПЕЧНІ ПРЕДМЕТИ”

1.   Біля дороги не можна гратися, тому що...
а) це не майданчик для ігор;
б) це незручно;
в)може наїхати транспортний засіб. *
2. Трансформаторна будка  це...
а) не місце для ігор; *
б) найцікавіше місце для ігор.
3. Ліфт – це карусель, на якій можна покататися.
а) Так.
б) Ні. *
4. Які небезпечні місця для ігор ви ще знаєте? Напишіть.
5. Пожежонебезпечні предмети – це предмети, які...
а) ніколи не горять;
б) легкозаймисті предмети. *
6. Які Пожежонебезпечні предмети ви знаєте? Напишіть.
7. За яким номером подзвоните наразі пожежі?
8. Які вибухонебезпечні предмети знаєте? Напишіть.
9. Що заборонено з ними робити?
10 Якщо ти знайшов вибухонебезпечний предмет часів війни, подзвониш...
а) 01.
б) 02. *
в) 03.












ТЕСТ №18
ТЕМА:”НЕЗНАЙОМІ ЛЮДИ. ТОБІ ДОВІРИЛИ КЛЮЧІ.”

1.   Чому треба бути обережними з незнайомими людьми?
      а) Бо всі вони злі.
      б) Бо серед них інколи зустрічаються злі. *
     2. Від кого залежить ваша безпека?
  а) Від мами і тата.
  б) Від тебе самого. *
  в) Від учителів.
3. Що ти відповіси на умовляння незнайомця? (Написати)
4. Записати правила поведінки з незнайомими людьми.
5. Якщо вам довірили ключі від помешкання, треба бути…
а) гордим та почуватися дорослим;
б) обережним та уважним. *
6. Якщо ти загубив ключі…
а) ніколи не говори про це батькам;
б) скажи про це через деякий час;
в) відразу повідом про це батьків. *
7. Чи можна ховати ключі під килимок, в поштову скриньку?
а) Так.
б) Ні. *
8. Яке твердження правильне?
а) Я ніколи не передам ключі в чужі руки. *
б) Якщо дуже буде потрібно, передам в чужі руки.
9. Які б поради ти дав дітям, якім довірили ключі?


                                                        








ТЕСТ №19
ТЕМА: „ПРИРОДНІ ЛИХА: ГРОЗА, БУРЯ, ЗЕМЛЕТРУС, ПОВІНЬ.”

1.   Природні лиха – це лиха, які…
а) коїть людина своєю діяльністю;
б) грізні явища природи. *
2. Що таке гроза? (Напишіть.)
3. Як будеш поводити себе під час грози?
Вдома…..
Надворі….
У лісі…..
У полі…..
У воді…..
4. Чи можна тікати від блискавки на велосипеді, коні, човні?
а) Так.
б) Ні. *
5. Коли я побачу кулясту блискавку,….
а) відмахнусь від неї;
б) стоятиму спокійно. *
6. Що таке буря? (Напишіть.)
7. Як можна підготуватися до бурі?
8. Що таке землетрус? (Напишіть.)
9. Які правила поводження під час землетрусу знаєте?
10. Що таке повінь? (Напишіть.)
11.Які знаєте правила поведінки під час повені?













ТЕСТ №20

ТЕМА: „СОНЦЕ І ВОДА. ПОХІД ДО ЛІСУ”

1.   Сонце буває…
а) Корисним;
б) Шкідливим;
в) Корисним та шкідливим. *
2. Найкраще засмагати вранці…
а) з 11 години;
б) до 11 години; *
в) до 13 години.
3. Найкраще засмагати ввечері…
а) до 18 години;
б) після 17 години; *
 в) після 15 години.
4. Чому не можна перебувати на сонці цілий день? (Написати)
5. Які правила купання знаєте. (Написати)
6. Які гриби отруйні для людини?
а) Мухомор; *
б) Опеньки;
в) Лисички.
7. Які ягоди для людини отруйні?
а) Вовчі; *
б) Вишні;
в) Суниці.
8. Написати правила поводження під час зустрічі з гадюкою.
9. Як треба діяти, щоб не укусив кліщ?
10. Продовжити речення: „Найстрашніше лихо для лісу - …”(Пожежа)











ТЕСТ №  21
ТЕМА: „НЕ ДИКІ, АЛЕ НЕБЕЗПЕЧНІ. ВОНИ ПІДСТЕРІГАЮТЬ СКРІЗЬ”

1.    Як необхідно діяти під час зустрічі з собакою? (Написати)
2.    Що необхідно робити, якщо тебе вкусив собака? (Написати)
3.    Які домашні тварини можуть бути небезпечними? (Написати)
4.    Як поводити себе з коровами?
5.    Як поводити себе з кіньми?
6.    Як поводити себе з козенятами, ягнятами, телятами?
7.    Як треба діяти, коли тебе укусила бджола?
8.    Як треба діяти, якщо заробив садно?
9.    Як діяти з синцем?
10.Як діяти, коли з рани тече кров?
11. Як зупинити кровотечу з носа?
12. Як діяти, якщо в око потрапить смітинка?

























ПІДСУМКОВІ ТЕСТИ З ТЕМИ:
 „БЕЗПЕКА ЖИТТЯ”


                                              I варіант
1. Які знаєте правила поводження з електрикою, щоб вона була безпечна?
2. Які знаєте правила безпечної поведінки в школі?
3. Які правила дорожнього руху необхідно виконувати кожному школяру?
4. Які знаєте правила поводження в метро?
5. Записати назви місць, які небезпечні для життя.
6. Як себе поводити з незнайомцями?
7. Які правила поводження під час грози?
8. Що треба знати про відпочинок на сонці біля води?
9. Які тварини не дикі можуть стати небезпечними?
10. Як зупинити кровотечу?


                                                 II варіант
1.    Як треба діяти під час пожежі?
2.    Що таке – конфлікт? Як  себе поводити під час конфлікту?
3.    Які знаєте правила пасажирів?
4.    Як себе поводити на екскурсії?
5.    Як поводитись з вибухонебезпечними предметами?
6.    Що необхідно робити під час землетрусу?
7.    Що треба знати про відпочинок у лісі?
8.    Які комахи можуть бути небезпечними для здоров`я?
9.    Як зупинити кровотечу з носа?
10.Як діяти, якщо в тебе утворився синець?

Комментариев нет:

Отправить комментарий